12 januari 2011

I'm a little dinosaur

10 opmerkingen:

  1. Grappig, heb gisteren een stempel gemaakt van een kameleon. Die passen wel bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zeg! Teken je ze eerst, voor je ze snijdt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze ga ik doorsturen naar ons neefje die is dol op dino's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well, I'm a little dinosaur
    I'm a little dinosaur
    I'm a little dinosaur
    But I'm planning to go away.

    Ik zet meteen Jonathan Richman op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @anoniem: ja, ik teken ze eerst.

    @anja: hoop dat ie hem "echt" genoeg vindt!

    @hans: precies, aan dat liedje dacht ik ook!
    heb ze nog gezien in paradiso, ik denk in 1977, het was een van de eerste concerten die ik daar bijwoonde.
    ik vond het geweldig!!!

    @lein: dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Gertie Ik was ook bij dat concert in '77. Erg leuk! Pablo Picasso never got called an asshole! Om maar wat te noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @gertie: http://www.flickr.com/photos/madelart/5349335403/

    BeantwoordenVerwijderen