13 januari 2011

Fire!

6 opmerkingen:

  1. Super! Wat is jouw smalste V-guts? Ik vond tot nu toe nog geen enkele die smaller is dan 4mm. Gebruik jij een loep? Ik denk erover dat te gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de smalste die ik heb is deze:
    http://www.tif.de/druck/linoldruck/20009.html
    maar de mijne is al meer dan 60 jaar oud, nog van mijn overopa geweest!
    en ik gebruik bij slecht licht soms wel een leesbril, maar nog geen loep.
    je hebt van die loep-lampen, die gebruikte mijn oude buurvrouw vroeger bij het borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! And what a great project/challenge for the New Year. Good luck, and have fun with it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, zo'nloeplamp is een goed idee en zo cool dat dat van een opa is geweest, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke zeg! rode brandweerauto's wie houdt daar nu niet van?
    zijn je stempers overigens ook te koop??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja zeker, zijn ze ook te koop (tussen de 10 en 25 euro, hangt een beetje van de stempel af) en ik kan ze ook op bestelling maken (= duurder)
    en voor 1 euro (exclusief verzendkosten) stempel ik ze op verzoek op een mooie kaart! (10 voor 7 euro!)

    BeantwoordenVerwijderen