01 januari 2011

Happy 2011!

6 opmerkingen:

  1. een mooie start! Volhouden ik zal het geboeid volgen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee. En wat zijn ze leuk!
    Groet Hans F.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische start alvast! Veel succes, ik hou dat hier in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Gertie, wat een smakelijk geheel weer. Een vrouwelijke Eames! Maar één ding intrigeert me erg, waarom op een bepaalde dag een krokodil en een andere dag een vogeltje op een Thonet kapstok, is er een relatie met de mensen die je tegenkwam, die dag? En zo ja, wie is die kroko?
    veel complimenten en liefs van buuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. elke dag een stempel, dat is het enige dat telt.
    soms zal ik me door de speciale dag laten inspireren, net zoals het uitkomt!
    ik heb ook nog een kleine voorraad die ik kan inzetten op dagen dat ik geen tijd heb om iets te maken (zoals vandaag)
    bedankt voor de complimenten en jij natuurlijk ook veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen