04 september 2011

full moon owl


6 opmerkingen:

  1. Geweldige uil! Als deze in de verkoop komt: hebben!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi allemaal! Ik wil wel een workshop bij wonen! Ik wist niet dat een gum zo groot kan zijn en daarna zoooo leuk waar kan ik me aanmelden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef zo'n workshop stempel snijden in Amsterdam, bij mij op de studio.

    Liefst in het weekend, maar het kan eventueel ook 's avonds.
    Je moet een groepje van minstens 6 personen bij elkaar zien te verzamelen en voor €12,50 p.p. kunnen jullie dan ±3 uur stempeltjes snijden incl. materiaal, koffie, thee en koek!
    Bijvoorbeeld op een zondagmiddag van 2 tot 5 uur.
    Iedereen gaat naar huis met een of meer prachtige zelfgemaakte stempels!

    Als het echt niet lukt om zelf een groepje samen te stellen, ik geef af en toe ook een workshop waar men zich individueel voor kan inschrijven, maar dan moet je maar net kunnen op die datum...

    Ik hoop dat het lukt om een groepje bij elkaar te brengen en dat jullie dan een stempelworkshop bij me komen doen!

    Groetjes, Gertie gjaquet@freeler.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vraag me ook af of er afdrukken in de verkoop gaan? ben zeker geinteresseerd in een uil print!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Liesbeth,
      Ik heb op dit moment een tentoonstelling, dus ik kan niet bij veel van mijn stempels. Maar als die allemaal weer terug zijn zal ik graag een keer een afdruk maken. Dat moet je me t.z.t. maar even je adres sturen! Groeten, gertie

      Verwijderen