05 september 2011

crying for the moon


5 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Wat een leuke reeks wordt dit weer, met die maan en silhouetten! Ik volg met plezier je site, ik maak uit liefhebberij ook af en toe stempels. Ik was benieuwd welke gummen jij gebruikte, die van de Hema? Die gebruik ik namelijk, maar ik zoek wat grotere...Hou me aanbevolen voor suggesties.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this blog! You don`t have any holidays or bad days, havn`t you?
    Great stamps and a great project! You made my day good, today!
    The moon-dog is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse,
    Leuk om te lezen dat je m'n blog met plezier volgt.
    Ik gebruik meestal de gummen van de ACTION 0,26 per stuk, ze zijn dikker en langer dan die van de HEMA

    Hi Melanie,
    thanks for your nice comment!
    I programmed a stamp everyday before i went on holiday.
    And I do have some bad days, but carving a stamp makes my day good :^)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Hoi! Ik was heel erg trots op je toen ik de flow open sloeg en jouw stempels tegen kwam waar ik elke dag van geniet! super..groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie sfeer, wordt inderdaad een fijne serie weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen